las vegas

15 april 2018 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

we zijn nu twee dagen in vegas en het is hier top. Alles is echt megagroot en je verdwaalt heel makkelijk in de grote casino's. We hbben op de eerste avond na de giga lange reis(21 uur) klein rondje gelopen in 1 casino naast ons hotel bij gordon Ramsey hamburger tent. Moesten wel even wachten in de rij maar die staat daar de hele dag. Na de burger en een flesje proseco waren we helemaal kapot en zijn om 1 uur snachts gaan slapen.
​Volgende ochtend zijn we 6 uur volledig wakker en ben ik even wat drinken gaan halen. Veel is 24 uur open maar ochtends om 6 uur is het wel stuk rustiger op de straten. We zijn gaan ontbijten in een ei restaurant waar we porties kregen wat wij niet eens opkregen. En we hadden dan nog niet eens de toast broodjes gehad die eeerbij hoorden.
​Daarna zijn we naar de outlet shops gegaan om wandelschoenen te halen en beetje rond te kijken. Alles is heel goed te doen met de auto en alles is binnen 15 min met de auto.
​Toen we geslaagd waren met kleren gingen we naar de shooting range om voor het eerst in ons leven te schieten met een wapen.
​Dit was erg gaaf en wat een geweld was het om op zo range te staan terwijl er geschoten word. In begin wel elke keer beetje schrikken als iemand weer schoot. De hulzen vliegne om je oren. Saar had met een handwapen en een mp5 geschoten en ik met handwapen, mp5, m16 en een ak47. De ak47 was toch wel apart want daar zat heel veel kracht in en was het moeilijk om goed mee te mikken.
​Na deze drukke ochtend zijn we in ons hotel op de 22ste verdieping bij het zwembad even gaan relaxen en ons voorbereiden op de skyjump die later gaat komen. Aangekomen bij de toren die 350 meter hoog is en dat is dus 50 meter hoger dan puntje eifeltoren zijn we eerst maar eens op de bovenste verdieping gaan kijken. Dit was erg hoog je kan overal heen kijken en ik durfde niet bij de rand te staan. Saar had hier geen moeite mee maar de jump durfde ze eigenlijk niet. Na een cocktail gedronken te hebben zijn we naar beneden gegaan om ons klaar te maken. Je word 5 keer gecheckt dus dat geeft wel een goed gevoel. Je tekent wel een co ntract dat wat er ook gebeurd hun niet aansprakelijk zijn:)
​Ik ging eerst en wat een beleving was het. Adrenaline kick van jewelste. Saar ging naar mij en aan de film te zien kan je zien dat het eng was:).
​We zijn hierna nog naar david copperfield show geweest en afgesloten met bezoek aan de casino's.
​Vandaag is onze laatste hele dag in vegas. We zijn begonnen bij de ihop met een pannekoek wat we weer niet opkregen  zoveel het was. Saar is wezen crossfitten bij een plaatselijke box. Mooie grote box maar wel heel massaal. waren rond de 10 drop ins in het uur waar saar zat.
​Daarna even bij hotel geweest en toen weer op de strip gaan wandelen. Echt absurd hoe groot alles is je loopt van casino naar casino de ene nog groter dan de ander maar wel  fantastisch om te zien.
​Het is hier nu rond 4 uur in de middag en hebben net nog even gezond op het hotel en gaan zo weer naar de strip om de show van michal jackson corc du soleil te zien en weer casino kijken:)

1. Dignadinkelaar:
    15 april 2018
    Wauw wat gaaf allemaal!!!!!ons hoofd tolt rond alleen van het lezen al,laat staan wat een indruk het allemaal op jullie maakt.goede start van een prachtige reis.verheugen ons al op volgende verslag in de grand canyon!!!! Veel genietplezier!!!!!!!liefs van ons
  2. Corina:
    15 april 2018
    Super Dion en Saar we genieten van het verslag, we zien ons daar al lopen ( nog even wachten ). Nog heel veel plezier en kan niet wachten op het volgende verhaal. Gr. Tako&Corina